1476952313_1453365600_535992_497177993677763_1439440037_n

Вже більше двох тижнів на Київщині тримає протистояння пасажирів маршруток та самих перевізників. Причина – різке та неочікуване підвищення вартості проізду. Найбільш активною виявилася громада міста Вишневе, яка перекривала дороги та пікетувала Київська обласна державна адміністрація. Керівництво області втрутилося у конфлікт і посадило перевізників та представників громадськості за стіл переговорів в рамках робочої групи при КОДА. Нажаль, ці перемовини конструктивом не відрізняються. Перевізники не хочуть знижувати тарифи, аргументуючи їх розрахунками, а громадськість мало вірить цим розрахункам.

Голова КОДА Олександр Горган звернувся до перевізників із пропозицією із понеділка 6 лютого повернути тарифи на проїзд в області. Чи дослухаються його перевізники – скоро побачимо.

ГО “Трипільський край” із самого початку активно висвітлює події цієї конфліктної ситуації. Ми намагаємося показувати позіції всіх сторін процесу – і громадськості, і керівництва області, і перевізників. Ми вже публікували інтерв’ю із Олександр Лук’яненко – керівником монопольного перевізника Обухівського району. Сьогодні пропонуємо репортаж із, можливо, найкращого автопідприємства нашої країни – “Атасс Бориспіль”. За організацію поїздки дякуємо Алексей Павленко – виконавчому директору Асоціація “Автоперевізники Київщини”.

Крім демонстрації роботи самого АТП, Олексій Павленко, досить відверто, розповів про нюанси роботи галузі перевезень. Отже, про можливу майбутню лібералізацію роботи перевізників, про поточну корупцію в ній, про різницю між комерційними та комунальними АТП, ну і звісно, про причини підвищення тарифів – у спеціальному репортажі Євген Цяпенко (громадська організація Трипільський край)

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on VK