бюджет2

Згідно Розпорядження Кабінету міністрів України від 12 липня 2017 р. за №463-р, Обухівському району Київської області перепало не багато й не мало більше 8 500 000 гривень коштів з державного бюджету на соціально – економічний розвиток регіону. Зокрема, кошти передбачено для більш ніж двох десятків сіл та міст для зрозумілих і таких необхідних потреб, як то: встановлення дитячих та спортивних майданчиків, заміна вікон в освітніх та медичних закладах, встановлення освітлення, купівля комп’ютерної техніки, спортивного інвентарю, музичного устаткування тощо (детальніше у самому Розпорядженні – сторінки 163-167 додатку 1 та сторінка 4 додатку 2, всі документи – у кінці тексту).
Хто і як саме зібрав заявки на потреби кожної з громад, яким саме чином зміг домогтися виділення цих коштів з державного бюджету – обговоримо згодом, адже попіклуватись про громади – це одна справа, а от щоб кошти дійшли до громад через бюрократичну броню Обухівщини – це вже зовсім інше. Розберемось по черзі.
Отже, вже на початку вересня цього року більше 8 500 000 гривень у повному обсязі надійшли на казначейський рахунок Обухівського району. Оскільки субвенція з державного бюджету, то одразу направити її на міста і села неможливо, так як існує певна ієрархія. Субвенція надходить до району, а вже район після відповідних рішень сесії районної ради визначає розпорядниками коштів громади, що перелічені у розпорядженні КМУ, та згодом цільові кошти надходять громадам, які їх і запитували.
Та виявилось, що простий, зрозумілий, ефективний шлях не вбачає вигоду для чиновників. Так, замість того, щоб направити державну субвенцію громадам, які її очікують, керівництво району видає Розпорядження №396 від 15 вересня 2017 року, згідно якого розпорядником коштів стає …. відділ освіти Обухівської державної адміністрації! Нонсенс! Відділ освіти, в якому наразі працює декілька осіб; в якому немає керівника; відділ, що має опікуватись виключно освітою; відділ, що завалений клопотаннями усіх навчальних закладів району, неочікувано отримає у розпорядження мільйони гривень на закупівлі дитячих та спортивних майданчиків, вікон та будівництво аж цілого спортивного комплексу!!!
ОБухів розпорядження
РОЗПОРЯДЖЕННЯ 396 ПОВНІСТЮ:396
В якості довідки: це саме той відділ освіти Обухівської державної адміністрації зі своєю безліччю поточних проблем! Наприклад, ситуація зі школою у Красній Слобідці, яка (школа) осипається та на яку вже давно виділені кошти, але ніяк не можуть бути застосовані за призначенням; заміна вікон у десятках шкіл, на які також виділенні кошти та не реалізовані; планові закупівлі для шкіл (побутова хімія, лікарські засоби тощо), через відсутність яких батькам доводиться безкінечно здавати кошти. Список можна продовжувати….
Дуже дивне рішення з огляду й на те, що у тендерному комітеті також не все гаразд і проводити тендерні закупівлі просто нікому та ніколи! Але ж це внутрішні проблеми Обухівської РДА, про які прийнято мовчати, але водночас які виливаються для нас у відсутність інфраструктури у містах і селах, низький рівень забезпечення шкіл та лікарень, відсутність комфортних умов для розвитку наших дітей!
А як в цьому контексті бути з розвитком місцевого самоврядування в районі? Невже працівник відділу освіти краще знає, який саме дитячий майданчик потрібен тому чи іншому селу? Невже працівник відділу освіти краще знає, які саме елементи спортивного устаткування потрібні кожному конкретному селу? Чи, можливо, місто Українка, що в майбутньому претендуватиме на центральне місце в об’єднанні територіальної громади, не впорається зі 100 000 гривень на закупівлю вуличних тренажерів? Можливо місцеві та селищні голови, депутати місцевих та селищних рад, що безпосередньо спілкуються з населенням, краще знають, що й до чого, ніж Обухівські чиновники?
В чому огидність ситуації, так це в тому, що більшість робіт/товарів/послуги, зазначених в Розпорядженні КМУ та на які вже давно поступили кошти в повному обсязі, вже тиждень як могли реалізовуватись громадами. Проте на сьогодні – це просто цифри на рахунку. Через одну непрофесійну ангажовану дію чиновника, що тимчасово виконує обов’язки! Додатково зазначу, для розуміння, що роботи по встановленню дитячих та спортивних майданчиків можна проводити лише до тих пір, поки на вулиці плюсова температура, так як роботи пов’язані з застиганням бетону та інших сумішей. Треба уточнювати, що не більше місяця залишилось для можливості реалізації цих процесів? А закупівлі ще й не починались!

І головне – якщо більше ніж 8 500 000 гривень не будуть реалізовані до кінця 2017 року, то вони просто анулуються, оскільки вони не переходять до наступного бюджетного року!
Одна дія однієї людини може коштувати нашим містам і селам 8 500 000 гривень!!! То хіба у всьому вина центральна влада? То хіба держава не перерахувала кошти платників податків на поліпшення умов існування цих самих платників податків?
Неефективне управління завжди має ім’я, і доки ми не навчимося поважати самих себе через контроль чиновників, наші села та міста залишатимуться, як є, бо лише ми маємо бути зацікавлені в їх розвитку! Громади мають самостійно задавати напрямки і розпоряджатись коштами, які їм виділила держава!
Слідкуємо за ситуацією та подивимось, чи будуть більше ніж 8 500 000 гривень реалізовані згідно зазначених цілей до кінця року, чи повернуться до державного бюджету невикористаними!
ДОДАТОК1:
Бюджет3
Бюджет4
Бюджет5
Бюджет6
Бюджет7
ДОДАТОК2:
Бюджет2
Бюджет1

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on VK