УКРАЇНСЬКА МІСЬКА РАДА

                 ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

                РІШЕННЯ                             

«___» _______________ 2019 р. № ___                                               м. Українка

Про надання дозволу на видалення аварійних

та сухостійних зелених насаджень

            З метою запобігання нещасним випадкам у зв`язку з аварійним та сухостійним станом дерев на території міста Українка, взявши до уваги Акт обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню, від 13 червня 2019 р., керуючись Порядком видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2006 року № 1045, ст. 28 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» та ст. 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВИРІШИВ:

1. Надати дозвіл на видалення аварійних та сухостійних зелених насаджень на території міста Українка згідно Акту обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню, від 13 червня 2019 р.

2. Доручити приватному підприємству «Бриз Дніпра» провести видалення зелених насаджень, зазначених у пункті 1 цього рішення.

3. Видати ордер приватному підприємству «Бриз Дніпра» на видалення зелених насаджень, зазначених в пункті 1 цього рішення.

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови згідно з розподілом обов’язків.

Секретар міської ради                                                        Т.М. Кучер

Говдь 7-54-41

                   УКРАЇНСЬКА МІСЬКА РАДА

                 ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

                РІШЕННЯ                             

25 червня 2019 р. № 135                                           м. Українка

Про надання дозволу на тимчасове перекриття

руху транспорту по пр. Дніпровський в м. Українка

на період зйомок національного повнометражного

художнього фільму під робочою назвою «Пульс»

Розглянувши звернення ТОВ «Студія «Кінороб» про надання дозволу на тимчасове перекриття руху транспорту по пр. Дніпровський на період зйомок національного повнометражного художнього фільму під робочою назвою «Пульс» (на дубль, тривалістю 3-5 хв.), що відбудуться 27.06.2019 р. та 13.07.2019 р., керуючись ст. 59 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”,

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВИРІШИВ:

            1. Надати дозвіл на тимчасове перекриття руху транспорту по пр. Дніпровський в м. Українка 27.06.2019 р. та 13.07.2019 р. на період зйомок національного повнометражного художнього фільму під робочою назвою «Пульс» (на дубль, тривалістю 3-5 хв.).

            2. Тимчасове перекриття руху транспорту 27.06.2019 р. та 13.07.2019 р. здійснити за участю представників Обухівського ВП ГУ НП у Київській області.

             3. Направити дане рішення ТОВ «Студія «Кінороб» та Обухівському ВП ГУ НП у Київській області.

            4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови згідно з розподілом обов`язків.

Секретар міської ради                                                        Т. М. Кучер

Карасьов

                   УКРАЇНСЬКА МІСЬКА РАДА

                 ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

                РІШЕННЯ                             

25 червня 2019 р. № 123                                                          м. Українка

Про внесення змін до рішення виконавчого комітету

Української міської ради від 30 травня 2019 року №102

«Про затвердження переліку учасників програми

«Реалізація енергоефективних заходів у житлових

багатоквартирних будинках міста Українка на 2018-2020 роки»

та визначення учасників, пропозиції яких

будуть співфінансуватись у 2019 році»

Розглянувши звернення голови правління ЖБК «Енергетик» Гержан О.Ф.        вих. № 57 від 21.06.2019 р. (вх. № 1420/0/1-19 від 21.06.2019) щодо участі в програмі «Реалізація енергоефективних заходів у житлових багатоквартирних будинках міста Українка на 2018-2020 роки», затвердженої рішенням 40 сесії Української міської ради 7 скликання від 19 квітня 2018 р., враховуючи рішення виконавчого комітету Української міської ради від 30 травня 2019 р. № 102 «Про затвердження переліку учасників програми «Реалізація енергоефективних заходів у житлових багатоквартирних будинках міста Українка на 2018-2020 роки» та визначення учасників, пропозиції яких будуть співфінансуватись у 2019 році», керуючись ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ  УКРАЇНСЬКОЇ  МІСЬКОЇ   РАДИ  ВИРІШИВ:

1. Внести зміни до Додатку №1 рішення виконавчого комітету Української міської ради від 30 травня 2019 р. №102 «Про затвердження переліку учасників програми «Реалізація енергоефективних заходів у житлових багатоквартирних будинках міста Українка на 2018-2020 роки» та визначення учасників, пропозиції яких будуть співфінансуватись у 2019 році», виклавши його в наступній редакції, що додається.

2. Внести зміни до Додатку №2 рішення виконавчого комітету Української міської ради від 30 травня 2019 р. №102 «Про затвердження переліку учасників програми «Реалізація енергоефективних заходів у житлових багатоквартирних будинках міста Українка на 2018-2020 роки» та визначення учасників, пропозиції яких будуть співфінансуватись у 2019 році», виклавши його в наступній редакції, що додається.

3. Всі інші пункти рішення виконавчого комітету Української міської ради від 30 травня 2019 р. №102 «Про затвердження переліку учасників програми «Реалізація енергоефективних заходів у житлових багатоквартирних будинках міста Українка на 2018-2020 роки» та визначення учасників, пропозиції яких будуть співфінансуватись у 2019 році», залишити без змін.

4. Направити дане рішення учасникам, які надали пропозиції на участь у програмі «Реалізація енергоефективних заходів у житлових багатоквартирних будинках міста Українка на 2018-2020 роки» у 2019 році.

5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови згідно з розподілом обов`язків.

Секретар міської ради                                                           Т.М. Кучер

Корнєва 7-54-41

Додаток №1 до рішення виконавчого комітету

Української міської ради

від 30 травня 2019 р. №102

зі змінами від 25 червня 2019 р.

Загальний перелік учасників програми «Реалізація енергоефективних заходів у житлових багатоквартирних будинках міста Українка на 2018-2020 роки»

№ п/п Адреса багатоквартирного будинку Назва проекту Примітки
1. вул. Соснова, 4 (ЖБК «Соснячок») Реконструкція системи опалення з заміною труб. Влаштування індивідуальних теплових пунктів ІТП №1 (секція 1-4) та ІТП №2 (секція 5-6) житлового будинку по вул. Соснова, 4 в м. Українка, Обухівського р-ну, Київської обл. Проект реалізовано в 2018 році. Розмір фінансування з міського бюджету –         925 484,58 грн.
2. пр. Дніпровський, 19 (ЖБК «Енергетик») Реконструкція індивідуального теплового пункту житлового будинку по пр. Дніпровському, 19 в м. Українка, Обухівського р-ну, Київської обл.  
3. вул. Соснова, 10 (КІЗ «Монтажник-2») Реконструкція систем теплопостачання житлового будинку по вул. Соснова, 10 в м. Українка, Обухівського р-ну, Київської обл.  
4. вул. Будівельників, 8 (ОСББ «ЖК Дніпро») Реконструкція систем теплопостачання житлового будинку по вул. Будівельників, 8 в м. Українка, Обухівського р-ну, Київської обл.  
5. вул. Київська, 3 (ОСББ «Райдужний-3») Капітальний ремонт дверних прорізів на вхідну групу поверхових переходів житлового будинку по вул. Київська, 3 в м. Українка, Обухівського р-ну, Київської обл.  
6. вул. Будівельників, 3 (ОСББ «ЖБК «Енергія») Капітальний ремонт дверних та віконних прорізів житлового будинку по вул. Будівельників, 3 в м. Українка, Обухівського р-ну, Київської обл.  
7. пр. Дніпровський, 6 (ОСББ «Хвиля Дніпровська») Термомодернізація внутрішньобудинкових систем опалення та систем гарячого водопостачання, реконструкція індивідуального теплового пункту в житловому будинку по пр. Дніпровському, 6 в м. Українка, Обухівського р-ну, Київської обл.  
8. пр. Дніпровський, 21А (ЖБК «Варіант») Опорядження фасадів житлового будинку по пр. Дніпровському, 21А в м. Українка, Обухівського р-ну, Київської обл.  
9. вул. Будівельників, 1 Встановлення вхідних дверей із системою домофону в під’їзді №1 житлового будинку по вул. Будівельників, 1 в м. Українка, Обухівського р-ну, Київської обл.  

          Перший заступник міського голови                                          В.М. Бунь

          Керуюча справами виконкому                                                   І.В. Кара

Додаток №2 до рішення виконавчого комітету Української міської ради

від 30 травня 2019 р. №102

зі змінами від 25 червня 2019 р.

Пропозиції, заходи яких будуть співфінансуватись з міського бюджету у 2019 році в рамках програми «Реалізація енергоефективних заходів у житлових багатоквартирних будинках міста Українка на 2018-2020 роки»

№ п/п Пропозиція від учасника Розмір фінансування з міського бюджету, грн
1. ЖБК «Енергетик» 120 000
2. КІЗ «Монтажник-2» 170 000
3. ОСББ «ЖК Дніпро» 335 582
4. ОСББ «ЖБК «Енергія» 374 000

          Перший заступник міського голови                                          В.М. Бунь

          Керуюча справами виконкому                                                   І.В. Кара

УКРАЇНСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

____________ 2019 року №  ___________                                               м. Українка

Про подання на встановлення опікунства

над Дахівник Вадимом Олександровичем, 1989 р. н.

            Розглянувши звернення Луцької Олесі Вадимівни (від 12.06.2019 р.                     вх. № 233/0/2-19) щодо встановлення опікунства над Дахівник Вадимом Олександровичем, 1989 р. н., керуючись ст. 60 Цивільного кодексу України, Правилами опіки та піклування, затвердженими наказом державного комітету України у справах сім’ї та молоді, Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства освіти України, Міністерства праці та соціальної політики України від 26.05.1999 № 34/166/131/88, пп.4 п. «б» ст. 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВИРІШИВ:

  1. Рекомендувати призначити Луцьку Олесю Вадимівну опікуном над інвалідом ІІІ групи Дахівник Вадимом Олександровичем, 1989 р. н.
  2. Попередити Луцьку Олесю Вадимівну, що опікун зобов’язаний дбати про підопічного, про створення йому необхідних побутових умов, забезпечення його доглядом та лікуванням, вживати заходів щодо захисту цивільних прав та інтересів підопічного.
  3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови згідно з розподілом обов’язків.

Секретар міської ради                                                                    Т. М. Кучер

Веха 2-01-78

УКРАЇНСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

____________ 2019 року №  ___________                                               м. Українка

Про подання на встановлення опікунства

над Яценко Ніною Миколаївною, 1940 р. н.

            Розглянувши звернення Фоміних Віти Олександрівни (від 29.05.2019 р.            вх. № 208/0/2-19) щодо встановлення опікунства над Яценко Ніною Миколаївною,   1940 р. н., керуючись ст. 60 Цивільного кодексу України, Правилами опіки та піклування, затвердженими наказом державного комітету України у справах сім’ї та молоді, Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства освіти України, Міністерства праці та соціальної політики України від 26.05.1999 № 34/166/131/88, пп.4 п. «б» ст. 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВИРІШИВ:

  1. Рекомендувати призначити Фоміних Віту Олександрівну опікуном над Яценко Ніною Миколаївною, 1940 р. н.
  2. Попередити Фоміних Віту Олександрівну, що опікун зобов’язаний дбати про підопічного, про створення йому необхідних побутових умов, забезпечення його доглядом та лікуванням, вживати заходів щодо захисту цивільних прав та інтересів підопічного.
  3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови згідно з розподілом обов’язків.

Секретар міської ради                                                                    Т. М. Кучер

Веха 2-01-78

УКРАЇНСЬКА МІСЬКА РАДА

                 ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

                РІШЕННЯ                             

«___» _______________ 2019 р. № ___                                                      м. Українка

Про надання дозволу на видалення зелених

насаджень на території КП «Міський ринок м. Українка»

від вул. Юності до пл. Шевченка (вздовж дороги)

            Розглянувши звернення КП «Міський ринок м. Українка» вих. №17 від 31.05.2019 р. (вх. №1284/0/1-19 від 03.06.2019 р.), з метою запобігання нещасним випадкам у зв`язку з аварійним, сухостійним станом дерев та розширення торгівельної зони на території КП «Міський ринок м. Українка», взявши до уваги Акт обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню, від 13 червня 2019 р., керуючись Порядком видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2006 року № 1045, ст. 28 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» та ст. 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВИРІШИВ:

1. Надати дозвіл на видалення зелених насаджень на території КП «Міський ринок м. Українка» згідно Акту обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню, від 13 червня 2019 р.

2. Доручити приватному підприємству «Бриз Дніпра» провести видалення зелених насаджень, зазначених у пункті 1 цього рішення.

3. Видати ордер приватному підприємству «Бриз Дніпра» на видалення зелених насаджень, зазначених в пункті 1 цього рішення, не пізніше наступного робочого дня після подання КП «Міський ринок м. Українка» документів про сплату відновної вартості зелених насаджень, що підлягають видаленню.

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови згідно з розподілом обов’язків.

Секретар міської ради                                                                    Т.М. Кучер

Говдь 7-54-41

                   УКРАЇНСЬКА МІСЬКА РАДА

                 ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

                РІШЕННЯ                             

25 червня 2019 р. № 122                                                                                             м. Українка

Про проведення конкурсу на виготовлення проектно-кошторисної

документації на капітальний ремонт системи теплопостачання

із встановленням автоматизованого пристрою оптимізації

теплоспоживання в будівлі дитячого садочку-початкової школи

по вул. Юності, 3 в м. Українка та затвердження

складу комісії з визначення переможця

З метою підвищення рівня енергозбереження, ефективного використання енергоресурсів та зменшення витрат на енергоносії, враховуючи «План дій сталого енергетичного розвитку міста Українка до 2020 року», затвердженого рішенням 53-ї сесії Української міської ради VI скликання від 13.03.2014 року, взявши до уваги меморандум про співробітництво між Асоціацією «Енергоефективні міста Україна» та виконавчим комітетом Української міської ради в рамках проекту «Механізм підтримки послуг з підвищення енергоефективності в громадських будівлях» від 12.04.2019 року, відповідно до Закону України “Про енергетичну ефективність будівель”, керуючись ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ  УКРАЇНСЬКОЇ  МІСЬКОЇ   РАДИ  ВИРІШИВ:

1. Оголосити конкурс на виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт системи теплопостачання із встановленням автоматизованого пристрою оптимізації теплоспоживання в будівлі дитячого садочку-початкової школи по вул. Юності, 3 в м. Українка згідно технічного завдання (Додаток 1).

2. Встановити кінцевий термін подачі цінових пропозицій по 1500 год     12.07.2019 року включно.

3. Затвердити склад комісії з визначення переможця конкурсу на виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт системи теплопостачання із встановленням автоматизованого пристрою оптимізації теплоспоживання в будівлі дитячого садочку-початкової школи по вул. Юності, 3 в м. Українка (надалі Конкурсна комісія) (Додаток 2).

4. Затвердити форму «Цінова пропозиція» на участь у конкурсі на виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт системи теплопостачання із встановленням автоматизованого пристрою оптимізації теплоспоживання в будівлі дитячого садочку-початкової школи по вул. Юності, 3 в м. Українка (Додаток 3).

5. Конкурсній комісії не пізніше 17 липня 2019 року визначити переможця конкурсу на виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт системи теплопостачання із встановленням автоматизованого пристрою оптимізації теплоспоживання в будівлі дитячого садочку-початкової школи по вул. Юності, 3 в м. Українка з урахуванням наступних умов:

– найменша ціна пропозиції;

– строк виготовлення проектно-кошторисної документації;

– наявність досвіду роботи з органами місцевого самоврядування, державними установами, комунальними підприємствами та міжнародними організаціями;

– наявність досвіду виконання аналогічних робіт (наприклад, як мінімум 3 копії укладених договорів та відгуки замовників про якість їх виконання);

– наявність кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника (номер, дата видачі, дата закінчення дії та статус кваліфікаційного сертифікату);

6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови згідно з розподілом обов’язків.

Секретар міської ради                                                           Т.М. Кучер

Корнєва 7-54-41

Додаток 1 до рішення виконавчого комітету Української міської ради

від 25 червня 2019 р. № 122

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ

на виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт системи теплопостачання із встановленням автоматизованого пристрою оптимізації теплоспоживання в будівлі дитячого садочку-початкової школи по вул. Юності, 3 в м. Українка

  1. Існуюча ситуація

Характеристика будівлі:

• рік забудови: 1968 рік;

• загальна площа огороджувальних конструкцій: 4113,9 м2 (1371,1 м2 – загальна площа зовнішніх стін; 554,4 м2 – загальна площа світлопрозорих огороджувальних конструкцій; 18,3 м2 – загальна площа дверей);

• кількість поверхів: 2;

• місткість: 382 дітей та працівників;

• наявні технічні документи: поверхові плани будівлі з експлікацією приміщень;

• опис будівлі: частину будівлі займають класи початкової школи (стіни цегляні, панельне перекриття), в іншій частині розміщені групи дитячого садочку (стіни цегляні, панельне перекриття);

• теплопостачання: центральне теплопостачання (ПАТ «Центренерго» Трипільська ТЕС), 1 лічильник обліку;

• теплопункт розташований у підвальному приміщенні будівлі;

• трубопроводи вузла вводу теплоносія знаходяться в задовільному стані, манометри та термометри частково вичерпали час експлуатації, арматура в задовільному стані;

• відсутня технічна можливість регулювання постачання теплоносія з метою економії теплоспоживання;

• ГВП: 1 бойлер підігріву води від центрального опалення (пластинчастий бойлер) та 4 електробойлери;

• електроенергія: 2 лічильника обліку електроенергії;

• ХВП: 3 лічильника обліку води.

  • Завдання на проектування
№ п/п Перелік основних даних і вимог Склад основних даних і вимог
  Назва та місцезнаходження об’єкта Дитячий садочок-початкова школа по вул. Юності, 3 в м. Українка, Обухівський район, Київська область
  Підстава для проектування Меморандум про співробітництво між Асоціацією «Енергоефективні міста Україна» та виконавчим комітетом Української міської ради в рамках проекту «Механізм підтримки послуг з підвищення енергоефективності в громадських будівлях» від 12.04.2019 року
  Вид будівництва Капітальний ремонт системи теплопостачання із встановленням автоматизованого пристрою оптимізації теплоспоживання в будівлі
  Дані про Замовника Виконавчий комітет Української міської ради
  Джерело фінансування Міський бюджет, грантові кошти GIZ
  Дані про генерального проектувальника Визначається за результатами проведеного конкурсу
  Стадійність проектування В одну стадію – Робочий Проект (РП)
  Інженерні вишукування Виконати візуальне технічне обстеження існуючого вузла теплового вводу будівлі зі складанням звіту та дефектних актів, та на їх основі розробити проектно-кошторисну документацію на капітальний ремонт системи теплопостачання із встановленням автоматизованого пристрою оптимізації теплоспоживання в будівлі
  Основні архітектурно-планувальні вимоги і характеристики запроектованого об’єкта Не передбачати конструктивних та планувальних змін для існуючої будівлі
  Черговість будівництва, необхідність виділення пускових комплексів Проектування і будівництво передбачити в одну чергу
  Визначення категорії складності, класу (наслідків) відповідальності та установленого строку експлуатації Визначається розрахунком у відповідності з ДСТУ–Н Б В.1.2-16:2013 «Визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об’єктів будівництва»
  Потужність та характеристика об’єкту, виробнича програма Опалювальна площа 2320,0 м2. Опалювальний об’єм 7192 м3. Максимальне теплове навантаження на потреби опалення становить 0,1827 Гкал/год. Максимальне теплове навантаження на потреби ГВП 0,126 Гкал/год.
  Вимоги  до благоустрою території Не передбачається
  Вимоги до інженерного захисту території та об’єкту У проекті не передбачається
  Вимоги до розробки розділу «Оцінка впливу на довкілля» Не вимагається. Необхідно лише подати оцінку відповідних результатів впровадження проектних рішень
  Вимоги до енергозбереження та енергоефективності Проектом передбачити рішення згідно ДБН та у відповідності з діючими нормативними документами, які ведуть до економії енергоресурсів
  Вимоги до режиму безпеки і охорони праці Проектні рішення не повинні приводити до змін існуючого режиму безпеки та до потреб у посиленні режиму охорони праці на об’єкті
  Вимоги до систем протипожежного захисту об’єкту Згідно з діючими нормами ДБН
  Основні вимоги щодо технологічного та інженерного обладнання, конструктивних рішень, матеріалів оздоблення Обладнання та матеріали, зазначені в проектній документації, мають відповідати нормам, стандартам, якісним показникам і технічним вимогам, що встановлені чинними нормативними актами і підтверджуватися сертифікатами якості та/або технічними паспортами, іншими документами, що підтверджують їх якісні характеристики. Проектом передбачити: демонтаж існуючого теплового вводу;монтаж нового автоматизованого індивідуального теплового пункту з погодозалежним регулюванням подачі теплоносія із системою трубопроводів, запірною та регулювальною арматурою, групою циркуляційних насосів з частотним регулюванням, системою захисту від засмічення (фільтри, відмулювачі), контролером, давачами температури та тиску.
  Вимоги до проектної документації та її склад Проектну документацію розробити відповідно до вимог ДБН А.2.2-3-2014 «Склад, порядок розроблення, погодження та затвердження проектної документації для будівництва», ДБН В.2.5-67:2013 «Опалення, вентиляція та кондиціонування», ДБН В.2.5-39:2008 «Інженерне обладнання будинків і споруд. Зовнішні мережі та споруди. Теплові мережі», ДБН В.2.2-4:2018 Заклади дошкільної освіти, кошторисну документацію відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Документацію надати в 4-х примірниках на паперових носіях українською мовою разом з оригіналом позитивного Експертного звіту щодо розгляду проектної документації. Надати електронну копію проекту. Робочий проект погодити із Замовником у повному обсязі перед проведенням експертизи. У складі кошторисної частини передбачити кошти на утримання служби замовника, включаючи кошти на здійснення технічного нагляду та авторського нагляду.
  Інші вимоги Замовник надає проектувальнику можливість обстеження технічного стану вузла вводу теплоносія. Проектувальник самостійно повинен отримати технічні умови від теплопостачальної організації на встановлення індивідуального теплового пункту. Проектувальник самостійно та за рахунок власних коштів забезпечує проходження державної експертизи проекту. У разі отримання від державної експертизи негативного висновку, і виникнення з цього приводу необхідності проведення повторної експертизи проекту, всі витрати з проведення повторної експертизи проектувальник бере на себе.

Перший заступник міського голови                                                          В.М. Бунь

Додаток 2 до рішення виконавчого комітету Української міської ради

від 25 червня 2019 р. № 122

Склад комісії з визначення переможця конкурсу на виконання енергетичного аудиту будівлі дитячого садочку-початкової школи по вул. Юності, 3 в               м. Українка (надалі Конкурсна комісія)

Голова Конкурсної комісії – перший заступник міського голови.

Секретар Конкурсної комісії – спеціаліст I категорії з енергоменеджменту виконавчого комітету Української міської ради.

Члени Конкурсної комісії:

– голова постійної депутатської комісії з питань планування, бюджету, фінансів, приватизації, об`єднання громад (за згодою);

– голова постійної депутатської комісії з питань житлово-комунального господарства, побутового, торгівельного обслуговування та громадського харчування (за згодою);

– голова постійної депутатської комісії з питань освіти, охорони здоров’я, культури, туризму, роботи з молоддю, фізкультури та спорту (за згодою);

– керуюча справами виконавчого комітету Української міської ради;

– головний бухгалтер виконавчого комітету Української міської ради;

– начальник юридичного відділу виконавчого комітету Української міської ради;

– начальник відділу капітального будівництва, житлово-комунального господарства та комунальної власності виконавчого комітету Української міської ради.

Перший заступник міського голови                                                          В.М. Бунь

Керуюча справами виконкому                                                        І.В. Кара

Додаток 3 до рішення виконавчого комітету Української міської ради

від 25 червня 2019 р. № 122

Форма «Цінова пропозиція» подається у вигляді, наведеному нижче

(Бланк організації – Учасника)

«____»  ______________ 2019 р.

ФОРМА «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ»

на участь у конкурсі на виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт системи теплопостачання із встановленням автоматизованого пристрою оптимізації теплоспоживання в будівлі дитячого садочку-початкової школи по вул. Юності, 3 в м. Українка

Відомості про учасника процедури конкурсу
Повне найменування учасника  
Керівник (ПІБ, посада, контакті телефони)  
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ  
Місце знаходження  
Форма власності та юридичний статус підприємства (організації)  
Коротка довідка про діяльність фірми  
Строки виконання робіт  
Особа, відповідальна за участь у конкурсі (ПІБ, посада, контактні телефони, електронна адреса)  
Інша інформація  
Цінова пропозиція   грн (прописом)
            ______________________                        ___________________                       (підпис)                                             (ПІБ керівника)  

Перший заступник міського голови                                            В.М. Бунь

УКРАЇНСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

  РІШЕННЯ                                          

_____________ 2019 р. № ______                                                                      м. Українка

Про надання місць дітям ВПО

у комунальних дошкільних

навчальних закладах м. Українки

Відповідно до Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб», Положення про дошкільний навчальний заклад, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2003 № 305, врахувавши рішення виконавчого комітету Української міської ради від 25.04.2019 р. № 68 «Про затвердження Положення про порядок реєстрації дітей до комунальних ДНЗ (ЗДО)            м. Українки в новій редакції», керуючись рішенням виконавчого комітету Української міської ради від 30.05.2019 р. №112 «Про затвердження Положення про укомплектування комунальних ДНЗ (ЗДО) м. Українка в новій редакції», Законом України «Про дошкільну освіту», підпунктом 2 пункту «а» та підпунктом 4 пункту «б» статті 32, пунктом 6 статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВИРІШИВ:

  1. При формуванні списків для укомплектації дітей до ДНЗ (ЗДО) відповідно до електронного реєстру, з урахуванням віку дитини та кількості вільних місць, розглядати можливість видачі направлень дітям, що перебувають на обліку в електронному реєстрі на офіційному сайті міста в підгрупі «незареєстровані», але не більше двох осіб один раз на квартал.
  • Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови згідно з розподілом обов’язків.

Секретар міської ради                                             Т. М. Кучер

Веха 2-01-78

УКРАЇНСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ                                                  ПРОЕКТ

__________________2019 року № _______                                                       м. Українка

Про розгляд звернення ФОП Алексєєнка Є. В.

щодо переміщення торгової точки «VogoBoom»

за адресою: набережна м. Українка

Розглянувши звернення від 24.06.2019 року вх. №256/0/2-19, з доданими документами                      ФОП Алексєєнка Євгенія Вікторовича щодо переміщення торгової точки «VogoBoom»  на міській набережній, відповідно до Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 р. № 833, Правил роботи дрібнороздрібної торговельної мережі, затверджених наказом Міністерства зовнішніх економічних зв’язків і торгівлі України від 08.07.1996 р. № 369, Положення про порядок провадження торгівельної діяльності та надання послуг в м. Українка та с. Плюти, затвердженого рішенням 42 сесії Української міської ради VІІ скликання від 14 червня 2018 року, Правил благоустрою та використання території, забезпечення чистоти і порядку в м. Українка та с. Плюти, затверджених рішенням 12 сесії Української міської Ради VI скликання від 9 червня 2011 року зі змінами від 12 квітня 2012 р., керуючись пп.1, 2, 4 п. «б» ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВИРІШИВ:

1. Погодити ФОП Алексєєнку Є. В. переміщення торгової точки «VogoBoom» за адресою: м. Українка, міська набережна, на період з 26 червня 2019 р. по 08 вересня 2019 р.

2. Погодити ФОП Алексєєнку Є. В. режим роботи торгової точки «VogoBoom» з 08.00 по 22.00.

3. Здійснення підприємницької діяльності дозволяється при наявності відповідних дозвільних документів, з дотриманням вимог законодавства про санітарне та епідеміологічне благополуччя населення, пожежну охорону, державну автоінспекцію та архітектуру, Положення про порядок провадження торгівельної діяльності та надання послуг в
м. Українка та с. Плюти, затвердженого рішенням 42 сесії Української міської ради VІІ скликання від 14 червня 2018 року, Правил благоустрою та використання території, забезпечення чистоти і порядку в м. Українка та с. Плюти, затверджених рішенням 12 сесії Української міської Ради VI скликання від 9 червня 2011року зі змінами від 12 квітня 2012р.

4. Зобов’язати ФОП Алексєєнка Є. В.:

– укласти договір на вивіз сміття;

– забезпечити прибирання прилеглої території;

– встановити урну для сміття;

– дотримуватись правил благоустрою м. Українка.

5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови згідно з розподілом обов’язків.

Секретар міської ради                                             Т. М. Кучер

Веха К. 2-01-78

УКРАЇНСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ  

__________________2019 року № _______                                                          м. Українка

Про розгляд звернення ФОП Возного Т. В.

щодо прокату дитячих автомобілів та велосипедів,

встановлення дитячих атракціонів, продажу

солодкої вати, попкорну, лимонадів, морозива

на міській набережній м. Українка

Розглянувши звернення від 10.06.2019 року вх. № 917/0/12-19 з доданими документами
ФОП Возного Тараса Володимировича щодо прокату дитячих автомобілів та велосипедів, встановлення дитячих атракціонів, продажу солодкої вати, попкорну, лимонадів, морозива на міській набережній м. Українка, відповідно до Положення про порядок провадження торгівельної діяльності та надання послуг в м. Українка та с. Плюти, затвердженого рішенням 42 сесії Української міської ради VІІ скликання від 14 червня 2018 року, Правил благоустрою та використання території, забезпечення чистоти і порядку в м. Українка та с. Плюти, затверджених рішенням 12 сесії Української міської Ради VI скликання від 9 червня 2011 року зі змінами від 12 квітня 2012р., керуючись пп. 9 п. «а» та пп.1, 2, 4 п. «б» ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВИРІШИВ:

1. Розширити мережу надання послуг шляхом відкриття ФОП Возним Т. В. тимчасового прокату дитячих автомобілів та велосипедів, встановлення дитячих атракціонів, продажу солодкої вати, попкорну, лимонадів, морозива на міській набережній м. Українка на період з 25 червня 2019 року по 08 вересня 2019 року.

2. Погодити ФОП Возному Т. В. режим роботи з 08.00 по 23.00 години.

3. Здійснення підприємницької діяльності дозволяється при наявності відповідних дозвільних документів, з дотриманням вимог законодавства про санітарне та епідеміологічне благополуччя населення, пожежну охорону, державну автоінспекцію та архітектуру, Положення про порядок провадження торгівельної діяльності та надання послуг в
м. Українка та с. Плюти, затвердженого рішенням 42 сесії Української міської ради VІІ скликання від 14 червня 2018 року, Правил благоустрою та використання території, забезпечення чистоти і порядку в м. Українка та с. Плюти, затверджених рішенням 12 сесії Української міської Ради VI скликання від 9 червня 2011року зі змінами від 12 квітня 2012р..

4. Зобов’язати ФОП Возного Т. В.:

– укласти договір на вивіз сміття та на прибирання прилеглої території;

– брати участь у забезпеченні громадського порядку на міській набережній м. Українка;

– централізовано використовувати заїзд із шлагбаумом через тополину алею;

– дотримуватись правил благоустрою м. Українка.

5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань житлово-комунального господарства, побутового, торгівельного обслуговування та громадського харчування, КП «Міський ринок м. Українка» в особі директора та заступника міського голови згідно з розподілом обов’язків.

Секретар міської ради                                       Т. М. Кучер

Веха К.  2-01-78

УКРАЇНСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ  

__________________2019 року № _______                                                          м. Українка

Про розгляд звернення ФОП Гузова М. А.

щодо розміщення парку атракціонів

та об’єктів торгівлі за адресою:

м. Українка, територія біля

міського пляжу р. Дніпро;

Розглянувши звернення від 11.06.2019 року вх. № 1345/0/1-19 з доданими документами
ФОП Гузова Максима Анатолійовича щодо розміщення парку атракціонів та об’єктів торгівлі на території біля міського пляжу р. Дніпро, відповідно до Положення про порядок провадження торгівельної діяльності та надання послуг в м. Українка та с. Плюти, затвердженого рішенням 42 сесії Української міської ради VІІ скликання від 14 червня 2018 року, Правил благоустрою та використання території, забезпечення чистоти і порядку в               м. Українка та с. Плюти, затверджених рішенням 12 сесії Української міської Ради VI скликання від 9 червня 2011 року зі змінами від 12 квітня 2012р., керуючись пп. 9 п. «а» та пп.1, 2, 4 п. «б» ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВИРІШИВ:

1. Розширити мережу надання послуг шляхом тимчасового встановлення
ФОП Гузовим М. А. парку атракціонів та об’єктів торгівлі на території біля міського пляжу     р. Дніпро на період проведення місцевих культурно-масових заходів, приурочених святкуванню Івана Купала 06 липня 2019 року.

2. Погодити ФОП Гузову М. А. режим роботи з 10.00 по 22.00 години.

3. Здійснення підприємницької діяльності дозволяється при наявності відповідних дозвільних документів (ліцензії, торговельного патенту тощо), з дотриманням вимог законодавства про санітарне та епідеміологічне благополуччя населення, пожежну охорону, державну автоінспекцію та архітектуру, Положення про порядок провадження торгівельної діяльності та надання послуг в м. Українка та с. Плюти, затвердженого рішенням 42 сесії Української міської ради VІІ скликання від 14 червня 2018 року, Правил благоустрою та використання території, забезпечення чистоти і порядку в м. Українка та с. Плюти, затверджених рішенням 12 сесії Української міської Ради VI скликання від 9 червня         2011 року зі змінами від 12 квітня 2012р..

4. Зобов’язати ФОП Гузова М. А.:

– брати участь у забезпеченні громадського порядку на території біля міського пляжу

р. Дніпро;

– встановити урни для сміття;

– дотримуватись правил благоустрою м. Українка.

5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань житлово-комунального господарства, побутового, торгівельного обслуговування та громадського харчування та заступника міського голови згідно з розподілом обов’язків.

Секретар міської ради                                       Т. М. КучеР

Веха  2-01-78

УКРАЇНСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

__________________2019 року № _______                                                          м. Українка

Про розгляд звернення ФОП Скогарєва О. Ю.

щодо розміщення парку атракціонів

за адресою: м. Українка, територія біля

міського пляжу р. Дніпро

Розглянувши звернення від 07.06.2019 вх. № 222/0/2-19 року з доданими документами
ФОП Скогарєва Олега Юрійовича щодо розміщення парку атракціонів на території біля міського пляжу р. Дніпро, відповідно до Положення про порядок провадження торгівельної діяльності та надання послуг в м. Українка та с. Плюти, затвердженого рішенням 42 сесії Української міської ради VІІ скликання від 14 червня 2018 року, Правил благоустрою та використання території, забезпечення чистоти і порядку в м. Українка та с. Плюти, затверджених рішенням 12 сесії Української міської Ради VI скликання від 9 червня 2011 року зі змінами від 12 квітня 2012р., керуючись пп. 9 п. «а» та пп.1, 2, 4 п. «б» ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВИРІШИВ:

1. Розширити мережу надання послуг шляхом тимчасового встановлення
ФОП Скогарєвим О. Ю. парку атракціонів на території біля міського пляжу р. Дніпро на період проведення місцевих культурно-масових заходів, приурочених святкуванню Івана Купала 06 липня 2019 року.

2. Погодити ФОП Скогарєву О. Ю. режим роботи парку атракціонів з 10.00 по 22.00 години.

3. Здійснення підприємницької діяльності дозволяється при наявності відповідних дозвільних документів (ліцензії, торговельного патенту тощо), з дотриманням вимог законодавства про санітарне та епідеміологічне благополуччя населення, пожежну охорону, державну автоінспекцію та архітектуру, Положення про порядок провадження торгівельної діяльності та надання послуг в м. Українка та с. Плюти, затвердженого рішенням 42 сесії Української міської ради VІІ скликання від 14 червня 2018 року, Правил благоустрою та використання території, забезпечення чистоти і порядку в м. Українка та с. Плюти, затверджених рішенням 12 сесії Української міської Ради VI скликання від 9 червня         2011 року зі змінами від 12 квітня 2012р..

4. Зобов’язати ФОП Скогарєва О. Ю.:

– брати участь у забезпеченні громадського порядку на території біля міського пляжу

р. Дніпро;

– встановити урни для сміття;

– дотримуватись правил благоустрою м. Українка.

5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань житлово-комунального господарства, побутового, торгівельного обслуговування та громадського харчування та заступника міського голови згідно з розподілом обов’язків.

Секретар міської ради                                             Т. М. Кучер

Веха  2-01-78

УКРАЇНСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ                                           

__________________2019 року № _______                                                       м. Українка

Про розгляд звернення ФОП Личман В. В.

щодо розміщення мобільної кав’ярні

за адресою: м. Українка, міська набережна біля «Растафарі»

Розглянувши звернення від 24.06.2019 року вх. №987/0/12-19, з доданими документами                      ФОП Личман Валентини Василівни щодо розміщення мобільної кав’ярні (на базі автомобіля Fiat Doblo, держ. номер АІ 0362 ЕТ) на міській набережній біля «Растафарі», відповідно до Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 р. № 833, Правил роботи дрібнороздрібної торговельної мережі, затверджених наказом Міністерства зовнішніх економічних зв’язків і торгівлі України від 08.07.1996 р. № 369, Положення про порядок провадження торгівельної діяльності та надання послуг в м. Українка та с. Плюти, затвердженого рішенням 42 сесії Української міської ради VІІ скликання від 14 червня 2018 року, Правил благоустрою та використання території, забезпечення чистоти і порядку в м. Українка та с. Плюти, затверджених рішенням 12 сесії Української міської Ради VI скликання від 9 червня 2011 року зі змінами від 12 квітня 2012 р., керуючись пп.1, 2, 4 п. «б» ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВИРІШИВ:

1. Розширити торговельну мережу шляхом розміщення ФОП Личман В. В. мобільної кав’ярні за адресою: м. Українка, міська набережна біля «Растафарі» на період з 01 липня 2019 р. по 08 вересня 2019 р.

2. Погодити ФОП Личман В. В. режим роботи мобільної кав’ярні з 09.00 по 22.00.

3. Здійснення підприємницької діяльності дозволяється при наявності відповідних дозвільних документів, з дотриманням вимог законодавства про санітарне та епідеміологічне благополуччя населення, пожежну охорону, державну автоінспекцію та архітектуру, Положення про порядок провадження торгівельної діяльності та надання послуг в
м. Українка та с. Плюти, затвердженого рішенням 42 сесії Української міської ради VІІ скликання від 14 червня 2018 року, Правил благоустрою та використання території, забезпечення чистоти і порядку в м. Українка та с. Плюти, затверджених рішенням 12 сесії Української міської Ради VI скликання від 9 червня 2011року зі змінами від 12 квітня 2012р.

4. Зобов’язати ФОП Личман В. В.:

– укласти договір на вивіз сміття;

– забезпечити прибирання прилеглої території;

– встановити урну для сміття;

– дотримуватись правил благоустрою м. Українка.

5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови згідно з розподілом обов’язків.

Секретар міської ради                                             Т. М. Кучер

Веха  2-01-78